شرکت ایرانیان فن

ساخت وبلاگ

 

هواکش صنعتی آکسیال از پروانه ای استفاده می کنند تا هوا را به داخل فن بکشاند و سپس آن را در همان جهت محوری تخلیه کند و این امر باعث ایجاد مزیت برای محدودیت های فضای کوچک می شود. نحوه کار این هواکش صنعتی آکسیال مانند پروانه در هواپیما است: پره های هواکش صنعتی آکسیال یک بالابر آیرودینامیکی تولید می کنند که هوا را تحت فشار قرار می دهد. هواکش صنعتی آکسیال معمولاً در جایی انتخاب می شوند که باید حجم زیادی از هوای تمیز در برابر فشارهای ایستا پایین منتقل شود. طرح های اختیاری وجود دارد که در آن ون ها به پیکربندی استاندارد مسکن اضافه می شوند تا به پروانه اجازه دهند فشار استاتیک بیشتری تولید کند. هواکش صنعتی آکسیال می توانند در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار گیرند زیرا از فولاد کربن رنگ شده ، فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم یا FRP در دسترس هستند.     

طیف گسترده ای از هواکش صنعتی آکسیال ما انواع مختلفی را که دارای صفحه ای هستند و دارای صفحه هستند نیز شامل می شود. هواکش صنعتی آکسیال برای کلیه برنامه های کاربردی از جمله تهویه ساختمان ، تهویه عمومی ، صنعتی ، اتاق خشک کن ، زیست توده ، مبدل های حرارتی ، تجهیزات ضد آفتاب و موارد دیگر مناسب هستند. جریان هوا و وظیفه فشار مورد نیاز ، فن صحیح برنامه را تعیین می کند. پنکه های منبع تغذیه هواکش صنعتی آکسیال برای جریان های هوای بالا سیستم ، برنامه های فشار قوی ، EC و خطوط کارآمد با انرژی ، پنکه های پر مصرف ، انواع AC با ATEX در صورت درخواست مناسب است.سری هواکش صنعتی آکسیال یک فن با کیفیت بالا است که برای طیف گسترده ای از کاربردهای تجاری و  صنعتی مناسب است. 4 اندازه در محدوده وجود دارد که از قطر 200 تا 350 میلی متر امتداد دارد.

امکانات هواکش صنعتی آکسیال :

دامنه سرعت در دسترس است.

صفحه فن فولادی و ساخت پروانه مقاوم هواکش صنعتی آکسیال

جریان هوای معکوس ارائه می شود (به یادداشت ویژه مراجعه کنید) *.

در هر موقعیتی قابل نصب است.

مجموعه ای از لوازم جانبی همسان نیز موجود است

دامنه های اصلی هواکش صنعتی آکسیال:

کارگاه صنعتی و تهویه تونل.

تهویه در صنایع معدن.

تهویه در صنعت حمل و نقل.

تهویه در صنعت نساجی.

برجهای خنک کننده

برجهای آزمایشی

جهت جریان داخل هواکش صنعتی آکسیال کاملاً محوری است بنابراین شکل آن کاملاً مناسب برای درج مستقیم بخش هواکش صنعتی آکسیال در لوله گاز است.تیغه های شکل هوا به صورت شعاعی در اطراف مرکز قرار گرفته اند. هنگامی که فن در حال اجرا نیست ، تیغه های آن قابل تغییر است. در این روش فن می تواند با شرایط کار متغیر سازگار شود.هواکش صنعتی آکسیال معمولاً به ونهای تعبیه شده است ، که یا در ورودی یا در خروجی قرار دارد ، که وظیفه آن کم کردن چرخش جریان انتقال است. در این روش کاربرد بهینه تری از انرژی منتقل شده توسط پروانه به گاز حاصل می شود.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:33

چه عواملی بر قیمت هواکش سانتریفیوژ موثر است؟

طراحی و عملکرد یک فن سانتریفیوژ بسیار متفاوت از فن های محوری است به همین جهت قیمت هواکش سانتریفیوژ متناسب با طراحی و عملکرد آن ها متفاوت می باشد. اختلافات آنها باعث می شود که هر کدام از آنها برای برنامه های مختلف مناسب باشند و گاهی اوقات مشتری ها مشخص نیست که کدام نوع فن بهترین نیازهای آنها را دارد. قیمت هواکش سانتریفیوژ نسبت به نحوه عملکردشان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

هواکش سانتریفیوژ که معمولاً به عنوان دمنده نامیده می شوند با هواکش های محوری متفاوت هستند. فشار یک جریان هوایی ورودی توسط یک فن پنکه افزایش می یابد که متناسب با نواع آن ها قیمت هواکش سانتریفیوژ متفاوت می باشد، یک سری از تیغه های نصب شده در یک مرکز توپی دایره ای که با توجه به تعداد این تیغه ها قیمت هواکش سانتریفیوژ تعیین می گردد هر چه تعداد این تیغه ها بیشتر باشد قیمت هواکش سانتریفیوژ نیز افزایش می یابد.

هواکش سانتریفیوژ به دلیل فشار زیادی که ایجاد می کنند ، برای کاربردهای فشار بالا مانند سیستم خشک کردن و تهویه هوا با قیمت هواکش سانتریفیوژ متناسب بسیار ایده آل هستند. از آنجا که تمام قسمتهای متحرک آنها محصور شده است و همچنین دارای خواص کاهش ذرات هستند که باعث می شود آنها برای استفاده در سیستم های آلودگی هوا و تصفیه ایده آل شوند. قیمت هواکش سانتریفیوژ در انواع مختلف آن متفاوت است همچنین آن ها مزایای متفاوتی نیز ارائه می دهند که قیمت هواکش سانتریفیوژ نسبت به مزایای آن ها بسیار ایده آل می باشد:

راندمان انرژی درجه یک. جریان هوای ثابت اجازه می دهد تا انرژی تولید کنند که تا 84٪ بازده ایستا می یابد. این سطح راندمان بالاتر برای پایداری سیستم های هوای بزرگتر ایده آل است. که متناسب با فضا و انتخاب اندازه هواکش قیمت هواکش سانتریفیوژ تغییر می یابد.

امکان محدود کردن اضافه بار. برخی از فن ها مجهز به منحنی های بدون بار بیش از حد اسب بخار هستند که اطمینان می دهند موتور در صورت فراتر رفتن از ظرفیت آن ، بار اضافی نداشته باشد. در این نوع قیمت هواکش سانتریفیوژ نیز افزایش می یابد.

ساده در نگهداری. در صورت لزوم ، مواد سبک تر را می توان به راحتی تمیز کرد و این کار با توجه به قیمت هواکش سانتریفیوژ که پرداخت می شود در طول زمان هزینه را جبران می کند. علاوه بر این ، نگهداری روزانه را بسیار آسان تر می کنند.

تطبیق پذیری بالا برای ترکیب های مختلف جریان هوا و فشار مفید هستند و می توانند چندین شرایط جریان هوا از جمله هوای پاک ، خشک و مرطوب را پردازش کنند.

اندازه های مختلف این پنکه ها در قیمت هواکش سانتریفیوژ موثر می باشد این هواکش ها در چندین اندازه برای استفاده در برنامه های متنوع از قبیل مواردی که در فضاهای تنگ یا دسترسی به مناطق سخت یافت می شوند در دسترس هستند که با توجه به اندازه آن ها قیمت هواکش سانتریفیوژ متفاوت خواهد بود.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : چه عواملی بر قیمت هواکش سانتریفیوژ موثر است؟, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:54

عملکرد فن فوروارد :

وقتی نوبت به انتخاب بهترین راه حل ممکن برای حرکت هوا برای نیازهای ساختمانی فرا می رسد، باید از فن فوروارد استفاده کنیم.ما در ساخت فن فوروارد طبق مشخصات مشتری برای بیش از 50 سال تجربه داریم. با وجود امکانات جدید ما ، قابلیت های ما را افزایش داده است تا بتوانیم اکثر نیازهای شغلی سفارشی فن فوروارد را برطرف کنیم.

هنگامی که ما میزان جریان ولتاژ مورد نیاز خود را تعریف کرده ایم ، خواه برای تأمین هوای تازه یا خنک کننده فرآیند ، ما باید این را با مقاومت در برابر جریان که فن فوروارد در برنامه با آن روبرو می شود ، ترکیب کنیم. سرعت جریان صدا ، (در m3 / ساعت) و فشار (در پاسکال - Pa) ، ترکیب می شوند تا به عنوان وظیفه ای که فن باید کار کند ، تبدیل شوند. این مهم است که یک فن فوروارد را انتخاب کنیم که ویژگی عملکرد آن مطابق با نقطه وظیفه مورد نیاز در نقطه یا اوج کارآیی باشد. استفاده از فن فوروارد در رده اوج خود ، مصرف برق و نویز ساطع شده از فن فوروارد را در حین انجام عملکرد مورد نیاز به حداقل می رساند.  

فن فوروارد چگونه کار می کند؟

نام " فن فوروارد " از جهت جریان و نحوه ورود هوا به پروانه در جهت محوری گرفته می شود و سپس از محیط بیرونی فن بیرون می آید. تفاوت جهت جریان بین یک فن فوروارد و بکوارد جهت است که هوا از محیط پروانه خارج می شود. با یک پروانه خمیده به عقب ، هوا در یک جهت شعاعی خارج می شود در حالی که با یک فن فوروارد هوا به صورت مماس از محیط فن بیرون می رود

چرا جهت فن فوروارد تغییر می کند؟  

با توجه به زاویه و سطح تیغه های آن ، هنگامی که یک فن فوروارد به حالت معکوس قرار می گیرد ، حرکت هوا را از یک اتاق به سمت سقف هوا خنک می کند. با بالا آمدن هوا به سقف ، هوایی را که از قبل در آنجا قرار دارد هل می دهد. از آنجا که هوای گرم به طور طبیعی بالا می رود ، این یک عملکرد عالی فن فوروارد محسوب می شود. با وجود دستگاههای مخصوص خود ، هوای گرم زیر سقف می مانند ، اما یک فن فوروارد هوا را به طور موثر در حال گردش قرار می دهد.

با این حال ، هنگامی که یک فن فوروارد در حالت معکوس قرار دارد ، احساس نسیم نخواهید کرد. اگر از عملکرد معکوس اطلاع ندارید ، ممکن است فکر کنید که فن فوروارد به درستی کار نمی کند. بنابراین اگر نمی توانید تأثیر فن فوروارد خود را احساس کنید ، بررسی کنید که آیا در حالت معکوس است یا خیر .

به دلیل زاویه و قیافه تیغه های آن ، یک فن فوروارد هوا را به گردش در می آورد و یک نسیم ایجاد می کند. تفاوت در طراحی تیغه فن فوروارد ممکن است باعث شود فن در هنگام چرخش در جهت عقربه ساعت ایجاد کند ، بنابراین برای اطمینان از این موضوع ، شاید لازم باشد فن را آزمایش کنید.

 

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 18:56

چرا یک فن فوروارد را انتخاب می کنید؟

هنگامی که ما میزان جریان ولتاژ مورد نیاز خود را تعریف میکنیم ، خواه برای تأمین هوای تازه یا خنک کننده ، ما باید این را با مقاومت در برابر جریان که فن در برنامه با آن روبرو می شود ، ترکیب کنیم. سرعت جریان صدا ، (در m3 / ساعت) و فشار ترکیب می شوند تا به عنوان وظیفه ای که فن باید کار کند ، تبدیل شوند. این مهم است که یک فن را انتخاب کنیم که ویژگی عملکرد آن مطابق با نقطه وظیفه مورد نیاز در نقطه کارایی اوج یا نزدیک باشد. استفاده از پنکه در رده اوج خود ، مصرف برق و نویز ساطع شده از فن را در حین انجام عملکرد مورد نیاز به حداقل می رساند.

فن فوروارد چگونه کار می کند؟

نام " فن فوروارد " از جهت جریان و چگونگی ورود هوا به پروانه در جهت محوری گرفته می شود و سپس از محیط بیرونی فن به بیرون رانده می شود. تفاوت فن فوروارد و فن بکوارد در جهت جریان است که هوا از محیط پروانه خارج می شود. با یک فن بکوارد ، هوا در یک جهت شعاعی خارج می شود در حالی که با یک فن فوروارد هوا به صورت مماس از محیط فن بیرون می رود.

فن فوروارد با شکل استوانه ای آن و تعداد زیادی تیغه کوچک در حاشیه پروانه مشخص می شود. بر خلاف فن بکوارد ، فن فوروارد به محفظه ای نیاز دارد که هوا را با سرعت بالا تبدیل کند و نوک های پروانه را به یک نیروی استاتیک با سرعت پایین تر تبدیل کند. شکل محفظه نیز جریان هوا را به سمت خروجی هدایت می کند. این نوع فن معمولاً به عنوان پیمایش شناخته می شود. با این حال ، می توان از فن فوروارد به عنوان مسکن ولوت یا سیروکو نیز یاد کرد. با نصب فن فوروارد در یک محفظه پیمایش ، معمولاً از آن به عنوان یک دمنده خمیده به جلو یاد می کنیم.

فن فوروارد

محل کار بهینه برای فن فوروارد زمانی است که با فشار بیشتری کار می کند. یک فن فوروارد به بهترین وجه کار می کند در صورت نیاز به فشار زیاد در برابر جریان های کمتر.  یک فن فوروارد ، بیشترین میزان جریان را تولید می کند. از آنجا که مقاومت در برابر جریان در قسمت مکش یا اگزوز فن فوروارد اعمال می شود ، سرعت جریان و صدا کاهش می یابد.

در هنگام انتخاب یک فن فوروارد ، باید با فشار کم و بیشترین جریان حجم ، احتیاط کرد. در این مرحله پروانه فن فوروارد در یک غرفه آیرودینامیکی به روش مشابه فن محوری عمل می کند که در قسمت زین منحنی خود کار می کند. در این مرحله به دلیل تلاطم ، سر و صدا و مصرف برق در اوج خواهد بود.

راندمان اوج در نقطه‌ای به نام زانوی منحنی مشخص است. در این مرحله ، نسبت توان خروجی فن فوروارد و ورودی انرژی الکتریکی (W) در بیشترین حد خود است و فشار صوتی که توسط فن فوروارد تولید می شود. بالاتر و پایین تر از محدوده بهینه کار است.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : چرا یک فن فوروارد را انتخاب می کنید؟,فن فوروارد چگونه کار می کند؟, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 300 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 13:25

هواساز صنعتی چگونه کار می کند؟

هواساز صنعتی مانند تمام سیستم های تهویه مطبوع می باشد، این اصل برای هواساز صنعتی همانطور باقی می ماند که گرما از یک منطقه خارج می شود و هوای خشک سرد را جایگزین می کند و هوای گرم به طور معمول به جو خارج می شود ، هوای محیط بر روی خازن کشیده می شود که می تواند به عنوان رادیاتور بهترین توصیف شود ، همانطور که در وسایل نقلیه موتوری مشاهده می شود ، اما به جای آب در حال عبور از طریق سیستم ، هواساز صنعتی دارای یک گاز مبرد است.

در هواساز صنعتی ، سه مرحله اصلی دارد. اواپراتور حاوی مبرد زیر خنک کننده و ضربات هوا از طریق رگهای آن است تا هوای خشک خنک شده را وارد اتاق کند ، کندانسور حاوی گاز دمای بالا است که بار دیگر هوا از طریق رگها دمیده می شود و گرما را از آنجا عبور می دهد و گرما را جمع می کند. سپس به بیرون اخراج شد.

عملیات اساسی هواساز صنعتی

هواساز صنعتی می تواند یک ساختمان را خنک کند زیرا گرما را از هوای داخل خارج می کند و آن را به خارج منتقل می کند. مبرد شیمیایی موجود در هواساز صنعتی گرمای ناخواسته را جذب می کند و آن را از طریق سیستم لوله کشی به سیم پیچ خارجی پمپ می کند. فن هواساز صنعتی که در قسمت خارجی قرار دارد ، هوای خارج را از سیم پیچ گرم می کند و گرما را از مبرد به هوای بیرون منتقل می کند.

 بیشتر سیستم های تهویه مطبوع و هواساز صنعتی دارای پنج جزء مکانیکی هستند:

• یک کمپرسور

یک کندانسور

• کویل تبخیر کننده

• دمنده

• مبرد شیمیایی

هواساز صنعتی مرکزی با استفاده از سیستم تقسیم کار می کنند. یعنی هواساز صنعتی از یک قسمت "گرم" یا واحد کندانسور تشکیل شده اند - از جمله سیم پیچ کندانسور ، کمپرسور و فن - که در خارج از محل شما قرار دارد و یک طرف "سرد" که در داخل محل کار شما قرار دارد.

قسمت سرد هواساز صنعتی از یک شیر انبساط و یک کویل سرد تشکیل شده است و معمولاً بخشی از کوره شما یا نوعی از کنترل کننده هوا است. کوره هواساز صنعتی هوا را از طریق یک کویل تبخیر کننده هوا ، هوا را خنک می کند. سپس این هوای خنک با استفاده از یک سری مجاری هوایی در سرتاسر محل کار شما هدایت می شود.

کمپرسور (که توسط ترموستات کنترل می شود) "قلب" هواساز صنعتی است. کمپرسور هواساز صنعتی به عنوان پمپ عمل می کند و باعث می شود مبرد از طریق سیستم جریان یابد. کار آن ترسیم در مبرد با فشار کم ، درجه حرارت پایین و در حالت گازی است و با فشرده سازی این گاز ، فشار و دمای مبرد را بالا می برد. این گاز پر فشار سپس به سیم پیچ کندانسور جریان می یابد.

سیم پیچ کندانسور هواساز صنعتی یک سری لوله کشی با فن است که هوا را به خارج از سیم پیچ می کشد. از آنجا که مبرد از سیم پیچ کندانسور هواساز صنعتی عبور می کند و هوای خنک کننده خارج از آن از سیم پیچ عبور می کند ، هوا گرمای حاصل از مبرد را جذب می کند که باعث می شود مبرد از یک گاز به حالت مایع متراکم شود. مایع پر فشار سپس به شیر انبساط می رسد.

سیم پیچ اواپراتور یک سری لوله کشی است که به یک کوره یا هواساز وصل شده و هوای داخلی را در داخل هواساز صنعتی دمیده و باعث می شود که سیم پیچ گرما را از هوا جذب کند. سپس هوا خنک شده از طریق مجرای هوا در هواساز صنعتی به داخل تحویل داده می شود.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : هواساز صنعتی چگونه کار می کند؟,عملیات اساسی هواساز صنعتی, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 293 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت: 13:31

در این مطلب به توصیف فن فوروارد می پردازیم:

تفاوت بین فن فوروارد  و اصطلاح رو به جلو و فن سانتریفیوژ عقب در اندازه زاویه خروجی پره های فن متفاوت است. زاویه فن فوروارد بیشتر از 90 درجه به عنوان فن سانتریفیوژ رو به جلو شناخته می شود ، کمتر از 90 درجه به عنوان فن سانتریفیوژ عقب شناخته می شود ، برابر با 90 درجه به نام فن سانتریفیوژ شعاعی است. هنگامی که اندازه و سرعت فن فوروارد یکسان باشد ، زاویه خروج هر چه بیشتر باشد ، فشار تولید شده بیشتر می شود (معادله مشخص ذکر نشده است ، می توان از مثلث سرعت بدست آورد). بنابراین ، مزایای فن فوروارد و فن بکوارد در مقایسه با سر فشار کامل بیشتر است. اما سر مانور کج کردن به جلو برای اختصاص سر فشار کل نیز بزرگتر است ، سرعت جریان هوا بالا ، تبدیل به فشار استاتیک در هنگام از دست دادن بیشتر است ، بنابراین بازده به عقب به زیاد نیست.

وقتی اندازه ، سرعت و سرعت جریان سه نوع پروانه برگ یکسان باشد ، فشار فن فوروارد بیشتر است ، تیغه عقب کوچکترین و تیغه شعاعی در مرکز قرار دارد. هنگامی که سرعت جریان و سرعت چرخش سه نوع پروانه برگ یکسان باشد و فشار کامل نیز یکسان باشد ، بعد شعاعی پروانه تیغه فن فوروارد کوچکترین است.

فن فوروارد قابل بارگیری آسان است ، بار ضعیف است ، فن پروانه پره ای عقب به راحتی بارگیری نمی شود و پروانه پره ای شعاعی در مرکز آن قرار دارد. سر و صدای فن فوروارد کم است.

عملکرد فن فوروارد:

یک فن فوروارد از زمان حرکت هوا از طریق فن ، دو بار جهت حرکت هوا را تغییر می دهد (هوا به چرخ تبدیل می شود ، سپس دوباره به جهت مجرای / پلنوم تبدیل می شود). این نوع سیستم فن فوروارد به طور معمول دارای محفظه ای در اطراف چرخ است و گاهی اوقات به عنوان "دمنده" نیز گفته می شود. سیستم های فن فوروارد به گونه ای طراحی شده اند که فشارهای استاتیک کم تا متوسط ​​، تا چند اینچ داشته باشند  و با سیستم های مجرای بسیار کارآمد هستند. به همین دلیل است که فن فوروارد در تهیه بخش های فن برای سقف های کوچک و متوسط ​​، سیستم های تقسیم و برخی از هواگیرهای سفارشی کوچکتر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

فن فوروارد در بیشتر تجهیزات تجاری HVAC مسکونی و سبک استفاده می شوند. فن فوروارد برای کاربردهای استاتیک کم تا متوسط ​​هستند. فن فوروارد مناسب ترین بودجه و کم کارآمدترین طراحی تیغه هستند.

چگونه فن فوروارد را با کیفیت بالا خریداری کنیم؟

برای خرید این نوع فن ها کسب اطلاعات راجب آن ها و در کل انواع فن ها ضروری می باشد.شما می توانید اطلاعات مفید و جامع در مورد فن ها را کسب کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

شرکت ایرانیان فن با داشتن متخصصین در این زمینه می تواند شما را راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : فن فوروارد, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 296 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 15:08

مزایای جت فن پارکینگ:

کنترل صحیح دود برای ایمنی

جت فن پارکینگ به نحوی کار می کنند که توده های هوا را در هنگام تخلیه با سرعت هوای بالایی که ایجاد می کنند و با اصل القایی ، کار کنند. جت فن پارکینگ مستقر در فضای پارکینگ ، در هنگام استفاده روزانه ، گازهای اگزوز مضر را از بین می برند و در صورت بروز آتش سوزی ، دود را به سمت شفت ها سوق می دهند و به افراد کمک می کنند تا فرار کنند و تیم آتش نشانی با خیال راحت کار کند.

 

مشخصات جت فن پارکینگ:

تیغه ها از جنس آلومینیوم هستند. زاویه های قابل تنظیم تیغه. مطابق VDI 2060 / ISO 1940 / 1-1986 به صورت پویا متعادل.

بسته به شرایط معماری جت فن پارکینگ را می توان برای جهت گیری دقیق جریان هوا مورد استفاده قرارداد.

جت فن پارکینگ به عنوان دستگاه خاموش کننده تولید می شود. موتور فن و پروانه جت فن پارکینگ به داخل محفظه شل می شوند. این ویژگی سر و صدای ساطع شده از جت فن پارکینگ را به حداقل می رساند.

هیچ بخش جت فن پارکینگ بدون ایزوله روی بدن اصلی وجود ندارد.

مکانیزم کشویی امکان تعمیر آسان موتور و پروانه را بدون جدا کردن محفظه فراهم می کند.

محافظ سیم در ورودی ها و پنل های خاموش در هنگام تخلیه استاندارد هستند.

جت فن پارکینگ دارای گسترده ترین طیف در پارکینگ موجود در بازار امروز است. جت فن پارکینگ تحت پوشش معمولاً به منظور محدود کردن غلظت مونوکسید کربن و از بین بردن دود و گرما در صورت بروز آتش سوزی معمولاً توصیه می شود. جت فن پارکینگ می تواند برای یک یا بیشتر از 3 هدف طراحی شود:

برای کمک به آتش نشانان برای پاک کردن دود از پارکینگ در حین و بعد از آتش سوزی.

تأمین دسترسی دود روشن برای آتش نشانان تا نقطه‌ای نزدیک به آتش سوزی.

برای محافظت از راه فرار از پارکینگ.

مراحل طراحی جت فن پارکینگ:

فضای پارکینگ ، ابعاد و حجم آن را به وضوح مشخص کنید.

هوای تازه و محلی سازی هوای اگزوز را تعریف کنید.

حجم هوای مورد نظر را در صورت آتش سوزی محاسبه کنید.

تعداد حسگرهای CO را تعیین کنید.

تعداد چراغ های اخطار را تعیین کنید.

تعداد سیگنال آکوستیک را تعیین کنید.

 

 

مراحل فرآیند جت فن پارکینگ:

یک مدل رایانه ای از چیدمان پارکینگ خودرو ایجاد می شود. تصاویر 3 بعدی برای تصویب به مشتری ارسال می شود.

پس از تصویب ، طرح طراحی پارکینگ ماشین و هندسه مدل منجمد خواهد شد و تجزیه و تحلیل دقیق انجام می شود.

این مسیر اصلی جریان هوای فله را از محل عرضه تا نقاط عصاره و مناطق مختلف گردش مجدد در پارکینگ مشخص می کند.

جت فن پارکینگ به مدل اضافه شده و برای توزیع جریان هوا در تمام مناطق پارکینگ ، به شما امکان می دهد تا از بین بردن هرگونه مناطق راکد هوا اطمینان حاصل کنید.

جت فن پارکینگ از ابزارهای ضروری پارکینگ بوده و قیمت جت فن پارکینگ بستگی به کیفیت، جنس و برند آن دارد.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : جت فن پارکینگ, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 309 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 15:09

کاربرد فن آکسیال

فن آکسیال بیشتر در تجهیزات اختصاص داده شده برای تبادل گرما از طریق هوای محیط استفاده می شود. برجهای خنک کننده ، کندانسورهای خنک کننده هوا و مبدلهای حرارتی با خنک کننده هوا کاربردهای معمولی فن آکسیال هستند. بیشتر کاربردهای صنعتی از فن آکسیال استفاده می شود.

انواع فن آکسیال

فن آکسیال دستگاهی است که وظیفه اصلی آن تأمین و قرار دادن جریان زیادی از هوا یا گاز در فرآیندهای مختلف بسیاری از صنایع است. این کار با چرخاندن تعدادی تیغه ، متصل به یک هاب و شافت و توسط موتور هدایت می شود. نرخ جریان فن آکسیال بسته به کاربرد آنها متفاوت است. دمنده نام دیگری برای فن است که مقاومت در برابر جریان در درجه اول در طرف پایین دست فن قرار دارد.

فن آکسیال که گاه به عنوان فن های پروانه ای شناخته می شوند ، حجم زیادی از هوا را در فشارهای نسبتاً کم حرکت می دهند. هوا در امتداد محور قطب فن وارد می شود و می گذرد. استفاده از برنامه های کوچک مانند خنک کننده الکترونیک تا تهویه ساختمان ها و تونل ها متفاوت است.

طراحی فن آکسیال برای دستیابی به حرکت هوا یا گاز از نیروهای محوری استفاده می کند ، یک مرکز مرکزی را با تیغه هایی که از قطر بیرونی آن بصورت شعاعی امتداد دارند ، می چرخاند. مایع به موازات شافت چرخ فن یا محور چرخش منتقل می شود. چرخ فن محوری غالباً در یک بخش کوتاه از مجرای استوانه ای قرار دارد که به آن مجاری ورودی و خروجی وصل می شود.

فن آکسیال را می توان در برنامه های مختلفی از فن خنک کننده لپ تاپ گرفته تا توربین های بادی عظیم یافت. سایر انواع متداول فن آکسیال ، فن های سقفی و فن های خنک کننده موتور هستند. فن آکسیال در سیستم های HVAC برای حفظ کیفیت هوای فضای کاری و دمای راحت استفاده می شوند. در تنظیمات صنعتی ، فن آکسیال گزینه رایج برای سیستم های اگزوز هستند که دودهای مضر یا ناخوشایند را از آشپزخانه ها ، کارخانه ها ، انبارها و بسیاری از تنظیمات دیگر تخلیه می کنند.

فن آکسیال به خنک نگه داشتن اتاق های بدون آلودگی ، تونل های تهویه و سالن های بدن سازی کمک می کنند. حرکت ف فن آکسیال توسط کمربندها و قرقره ها ، موتورهای AC یا موتورهای DC کنترل می شود. فن های خنک کننده تجهیزات رایانه ای به موتور DC بدون برس نیاز دارند زیرا این میزان تداخل الکترومغناطیسی به میزان قابل توجهی پایین می آورد.

تفاوت بین فن آکسیال و فن رادیال

فن آکسیال و فن رادیال دو نوع فن های موجود هستند. فن رادیال از جهات مختلفی با فن آکسیال متفاوت هستند ، و مهمترین آن تفاوت در جهت گیری تیغه فن های رادیال است.

تیغه های یک فن رادیال کمتر دیده می شوند ، اول اینکه معمولاً توسط یک محفظه محکم پنهان می شوند و دوم به دلیل قرار گرفتن آنها به صورت افقی. این دو فن هر دو برای تولید جریان هوای کم فشار ، متوسط و زیاد طراحی شده اند.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : کاربرد فن آکسیال, تفاوت بین فن آکسیال و فن رادیال, انواع فن آکسیال, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 301 تاريخ : يکشنبه 17 آذر 1398 ساعت: 17:26

فن فشار مثبت راه پله چیست؟

در صورت بروز آتش سوزی در ساختمان مرتفع ، یک فن فشار مثبت راه پله تحت فشار از هوای تمیز خارج استفاده می کند تا هوا را در راه پله ها تحت فشار قرار دهد. هوای تحت فشار ، به افراد کمک می کند تا از آتش بگریزند و آتش نشانان آتش را خاموش کنند.

برای راه پله در مراکز خرید ، نگه داشتن مسیرهای فرار و نجات از دود یک شرط اساسی برای حفظ گزینه های تخلیه و آتش نشانی مناسب حتی در مدت زمان طولانی تر است.

ایجاد ایمنی بیشتر با فن فشار مثبت راه پله

سیستم ها و استراتژی های مختلف مختلفی برای دستیابی به هدف ایمنی برای نگه داشتن مسیرهای فرار و نجات به ویژه راه پله ها ، عاری از دود وجود دارد.

اگر حفظ فضای کامل از دود ضروری باشد ، سیستم تمیز کردن با فن فشار مثبت راه پله مناسب است. این اجازه می دهد تا راه پله ها عمدتاً از دود عاری باشند. فن فشار مثبت راه پله به صورت ترکیبی با یک گنبد نور سقف نصب شده است ، به عنوان مثال. در بالای یک راه پله. هنگامی که یک دتکتور دود حریق را در ساختمان تشخیص می دهد ، گنبد فن فشار مثبت راه پله باز می شود و فن فشار مثبت راه پله فعال می شود. فن فشار مثبت راه پله حداقل فشار درهای بسته از 15 Pa را ایجاد می کند. حداکثر نیروی درب نباید از 100 N. تجاوز کند. دود ورودی به پله با فن فشار مثبت راه پله رقیق و پاک می شود. نگه داشتن راه پله در این حالت عاری از دود با فن فشار مثبت راه پله تقریبا  ممکن است تا زمانی که درب های راه پله مرتباً باز نشود.

اگر یک فضا بخواهیم کاملاً پاک شود ، برای استخراج دود از فن فشار مثبت راه پله استفاده می شود. فن فشار مثبت راه پله تضمین می کند که 2 متر مکعب در ثانیه از طریق درب باز جریان می یابد و پله ها را از دود دور نگه می دارد. نیروی باز کردن درب برای فن فشار مثبت راه پله همچنین نباید از 100 N. راه فرار از دود فراتر رود و فن فشار مثبت راه پله اجازه می دهد تا سرنشینان به سمت ایمنی حرکت کنند و آتش نشانان نیز می توانند داخل آتش شوند و آتش را مهار کنند.

طبق اعلام انجمن ملی حفاظت از آتش سوزی ، روند تخلیه برخی از بزرگترین ساختمانهای بلند امروزی ممکن است تا دو ساعت به طول انجامد. این است که تا کنون قانع کننده ترین بحث برای کنترل دود مؤثر در ساختمان ها راه پله و استفاده از فن فشار مثبت راه پله است.

فن فشار مثبت راه پله، در صورت بروز آتش سوزی ، راه های خروج را بدون دود نگه می دارند و در طی تخلیه ، به ساختمان و سرنشینان کمک می کنند. فشارهای مشخص شده برای حفظ فن فشار مثبت راه پله بر حسب کد متفاوت است. با این حال ، هدف جهانی فن فشار مثبت راه پله مهار دود است اما باز هم اجازه می دهد تا درها را باز کنید.

 

 

 

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : فن فشار مثبت راه پله چیست؟, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 341 تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت: 15:26